22 Kasım 2016 Salı

DOSTLARIMA ÖNEMLİ RİCA Bulut Gölgesi Tülin Bozkoyunlu"nun etkinliğini paylaşmanız ve katılmanız dileğiyle....

BULUT GÖLGESİ BLOGUNDAN  İZİNLİ ALINTIDIR

Yeni Yılda Benimle Birlikte Kalpleri Aydınlatır mısınız?


Günlerdir yazmaya çalışıyordum dostlar.
Tam taslaklarda duran satırları silecektim ki, vazgeçtim. Ben kendimi biliyorum.
Sizinle konuşuyormuşum gibi yazmazsam, yazamıyorum.

******

16.Kasım      Kış geldi, yeni yıl da kapının ardında. E, çocuklar var, bizim çocuklarımız. Serçev çocukları hediye beklerler şimdi. Bir güzel etkinlik hazırlamalı. İçimdeki bu sevimli telaşı anlatmalı, haydi yine birlikte yapalım bu işi, neler neler yapmadık ki! demeli. Yaşlılarımız da var. Çok zaman oldu gidip hayır dualarını almayalı. Çok işim var, çok!............                                                  


18.Kasım     Nasıl başlasam bilemedim bu defa. İçimden bir ses "bunca zaman söyledin ne varsa" diyor. Diyor da ben ne yazıp, ne anlatacağım da yeni bir seneye adım adım yaklaştığımız bugünlerde Serebral Palsili çocuklarımızın, Huzurevi'ndeki yaşlılarımızın  kalplerini mutlulukla ısıtacağız?
Hadi bakalım!.............

20.Kasım     Yoldayım, bir şeyler   okuyorum. Sıkıcı, abartılı, arada paragrafları atlıyorum falan.
Derken bir cümle  ok gibi saplanıyor kalbime.

       "Kimse kendisine ışık tutamaz, güneş bile!"   yazıyor. 

DEVAMI:  http://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/2016/11/yeni-ylda-benimle-birlikte-kalpleri.html#comment-form 

Hiç yorum yok: