12 Nisan 2010 Pazartesi

DÜŞ HEKİMİ



"yüreğim mi eskir
kucaklayınca
ömrüm mü eksilir
paylaşınca
99 kırmızı balon
her yılın kıyısından
gökyüzü okyanusuna
tüm dostlara
tanısam da
tanışmasam da...
"
Bu dizelerin sahibi dişhekimi/düş hekimi Yalçın Ergir'i tanıyorsunuzdur ya da adını duymuşsunuzdur
o benim dostum,birbirimizle hiç yüzyüze gelmesek te,hatta sitesine yorum yazmayı beceremediğimden ara sıra kendisine iyi ki vbarsınız iyi ki bu satırları okudum yollu iletiler yolladığımda yanıtlama nezaketini hiç ihmal etmediği halde benimle ilgili hiç bir anısı olmasa da ben o benim dostum diyorum...
Değerli bulduğum herşeyi paylaşma arzumla onu tanımayan varsa haberi olsun istedim

" Haftanın 1,5 günü diş hekimi, 5,5 günü düş hekimi… Güzel, seviyorum düş sokağımı, bakın bu lamba nasıl yanıyor gördünüz mü?"



Alıntılar ve yazının tümü korhaberden
Yalçın Beye ve Kor Habere teşekkürler

2 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

Düş hekimini çok iyi tanırım sevgili nalan .. tıpkı senin gibi yazılarından.. onun yeni yazısı çıktığı an mail boxıma gelir bazen de ben onun sitesine girip saatlerce okurum... dinlerim.. olmak istediğim ve olamadığım kişiliklere bürünürüm.. "Mandalina kabukları" nı okumadı ve dinlemediysen de üzülürüm..

MAYRI dedi ki...

Güzel yazıları var. Bende biliyorum Düş Hekimini....